måndag 24 oktober 2011

Orkar inte skriva egentligen. Vaknade typ nyss.
Men gårdagen var kul. Leo och kristin kom och jag testade min muffinsmaskin.
venne om de går fortare med en sån egentligen, för man gräddar bara 6 st i taget.
men den var rolig:) Sen kom hanni. synd bara att inte hon eller kikki följde med ut.
Var alltså Jag,Martin,Kito och Simon som drog ut. Men kito försvann eller ngt.
Sen gick martin. Och jag å simon begav oss ut på äventyr i det äventyrliga karlstad.
Så lite järnväg,bowling,securitas,prommenad och ngn kisspaus senare så var vi hemma hos
Alex å Martin. Visade stolt upp min erövring från score. Sen sov där som vanligt.
Men åkte hem typ...9 ? imorse. eller ngt. Sen dess har jag sett på starwars och pulp fiction
med mr fancy pants. Åt pizza men är hungrig och kl är 9 så venne om ja orkar göra mat?
tänkte slänga ihop en laxsallad. Det är ju så goth. Får nog göra de nu isf, innan ja somnar igen...
Hade iaf väldigt kul igår:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar