fredag 7 oktober 2011

No shit nikko, hostmedicin mot hosta ;)?
Och te dricker ja redan då å då. men man blir så nedrans varm.
Och hade ingen Håning david:P Men får väl köpa imorgon. FÖR MAMMA KÖPTE
SÅKLART INGEN MEDICIN TILL MIG! Följde med henne till stallet btw.
Fick ta in en häst. den var cute. skulle ta kort men hann inte innan solen gick ner.(detta var otroligt mörk. och det var ganska mörkt ute. så kvalitén är rätt kass.
Also, färgerna är som vanligt inte sådär bleka..)


Just nu sitter jag och kollar på "fråga olle dokumentären". Lite sådär snuskigt.
Sen ska jag nog se klart på vicky cristina barcelona och sova. Ska upp å tvätta imorgon.
Vill inte egentligen, men mamma har ju aldrig tid. och underkläderna börjar ta slut.

Imorgon ska jag förhoppningsvis leka med leoboi,
om han kommer upp i tid de vill säga:P

Aja, dagens soppa. Minestrone med vitlök,peppar,salt och nudlar. Pretty good.
Förutom att det var för mycket nudlar.
Haha och förvåningen när jag biter i kitkaten och det inte är ngt kexigt i den.
halva var typ utan. luringchoklad.


1 kommentar:

  1. HAHA ja det kändes definitivt smartare när jag skrev det :P

    SvaraRadera