lördag 8 oktober 2011

Nope, ingen Leo igår heller. Han åkte till Vålberg med David på fest,
så jag hyrde POTC4 med Mamma och Thomas. Fan vi tål ju knappt godis längre.
Kunde äta hur mycket som helst förr. Mesar...

Venne om ja skrev de igår, men såg på notebook. den är ju så fin :*Önskar jag levde på den tiden. Folk verkade så kära. Allt var så fint och underbart.
Killarna var stiliga och decent, och flickorna var vackra varje dag.

Nu sitter jag iaf halv påklädd och väntar på att den där i vålberg ska höra av sig.
Går en buss halv 3, (yes, i checked..) får se om han tar den. Nästa går halv 6, tar han den
så kan han åka hela vägen hem tyvärr. orkar inte spendera hela dagarna med att vänta.
Tvättade 6 maskiner igår helt själv. Skulle tvättat med mamma på kvällen. men tvättade på
morgonen/dagen för att leo skulle komma. But he didnt... so. Aja ska väl inte sitta här
å vara bitter. Sätter på soundtracket från Juno och plattar håret. Btw, den blå färgen är
snart ur. Och vore bra om ngn kunde köpa dreads så jag kan beställa hår till mig själv.
Blev inget hösthår. men har en annan idé nu. Så köpköp!

1 kommentar:

  1. Hej jag köpte dreads av dig för ett tag sen och då hade jag sidecut så nu skulle jag behöva nya dreads, men jag undrar om du gör/kan göra dreads av kanekalon? Jag har ett par dreads gjorde av detta matrialet och det vore nog snyggast om alla va i samma matrial

    SvaraRadera