tisdag 11 oktober 2011

Hadevärldensskummastedröm.Menärintealltiddrömmarskumma?

Jag var i Torsby med Emelie, och var på scoutmöte (:S?). satt i en trädgård å pratade
med scoutfröken som sa att alla inte var lika duktiga å blabla. för tydligen hade vi varit
på en resturang och man skulle ta med sig ett djur. fick inte reda på vad jag hade tagit med
mig men, en hade en gorilla och en annan en häst. hästen var galen tydligen. Sen när jag
gick hem till emelie och sova, så gick jag ut på gården, så står det en älg på gården bredvid.
Blir rädd och backar lite. men helt plötsligt så var det en varg ist, och var bredvid mig.
och jag var på en häst (?). så jag red in i huset. och då var hästen borta. Och så var den
även sovdags. Emelies Martin sov på en resesäng i hennes rum och Emelie sov i sin egen.
Jag sov i 3 rum bort. Emelie glömde berätta att det spökade såklart.
Och när jag låg vänd mot väggen med tofs så drog ngn i den. Blir livrädd å springer
in till Emelie. Då är martin inte ens där längre. Emelie sätter sig upp och visar bilder hon
precis tog i sitt rum. (analoga och redan på fotopapper wtf?) kunde inte se först, men sen
dök det upp två gestalter i bilden. Så berättade hon lite om dom på bilden, men sen så
var det typ 5 st för två och dom var astydliga. och emelie var inte alls rädd. Men eftersom
det inte spökar i mitt hus så var jag livrädd å vågade inte sova. Så fick sova med emelie ^^

Hästar, spöken, gorillor. Inte så läskigt. Men varför är allt så läskigt när an drömmer det?
vaknade halv 8 eller ngt å var versta rädd. La mig som en boll och somnade om.
Men nu lixom "varför var jag rädd". Så är det ju jämt. synd bara att man inte minns mer.

Nu jagar voffa runt på kuddar och jag är hungrig.
kl 4 ska ja möta lulu på stan. Hon blev versta pepp när ja skrev till henne igår om
min å berkas party. synd bara att jag var i alla affärer igår :/ förutom lagerhaus
kom ja på nu. HOW, could i forget ? Aja, ska iaf till olssons sen. Ska leka mad hatter å
göra en minihatt till lördag. Bry nu bara skriver jag onödiga saker.

Hejdo

1 kommentar:

  1. HAHAHAHA awsome dröm! det äger när drömmen förendras på en sek, typ man är i ett stenhus så plötsligt är man i en skyskrapa när man går ut HAHA

    SvaraRadera