tisdag 11 oktober 2011

Hejsan alla mina små äppelkakor. Nu kommer ett rörigt inlägg för jag är
så bra på att organisera. Vi börjar med att min Darling Berka fyller år.
Så Grattis till dig min smultronpaj!



Gick på stan idag med min sistah.
Found this lovely dress. and i totally want it.ofc i found a ton of stuff, but i put it all on my b-day-wishlist.
nej jag skriver inte på engelska så alla mina oversea-läsare ska förstå ,
utan för att jag inte kan låta bli att mixa allt jag säger och skriver.
känns som ett och samma språk, know what I mean?

Anyway, Detta kom jag hem med. Och nu har jag 3 likadana klänningar.
Ni minns Roséklänningen? och den svarta på bilden med berka här ovan, det är samma
som på bilden nedan. och den i dressingroomet ovan är ju egentligen likadan den med.
typ samma modell. soooo, I NEED THEM ALL!
och avslutningsvis så lägger jag in en bild på kladdkakan från igår.
It was heavenly!!


imorgon ska jag cykla till stan köpa saker till min nya minihatt.
glömde ju såklart det idag. God natt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar