onsdag 24 november 2010

Versta sadface.
Min gryta idag blev inte lika god av ngn anledning.
å så trodde jag att ja skulle ut med lulu i häljen men det var ett missförstånd och hon
hade inte råd nu. så de blir inge. å ingen bio på lördag förmiddag för leo ska på DH.
Emelie är i gbg med martin och har ändå nykter månad så kan inte följa med ändå.
Å jag som var så pepp . vill ju använda min fina klänning jag fått av emelie.
och så mina nya skor(som jag inte hämtat än). fast har ju andra nya fina åxå.
å så köpt hårfärg. tänkte vara verkligen VIT. tänka positivt. sparar pengar till
julklappar iaf. Men jag å mamma hade versta planen, typ att vi skulle vara festliga på lördag.
Och sen på söndag när vi var sega å bakis skulle vi julpynta hela lägenheten och
fika å lyssna på julmusik. nu blir ju inte de heller kul. Får iaf muntra mig med att
ja ska få baka å gosa i köket. katthårigt fika är alltid goth.

Har sett på top model sen ngn dag nu. säsong 7 och nu 8. har sett till 5, men inte 6.
den laddar ju ALDRIG klart!(såg alltså inte dessa säsonger,1,2,3,4,5,7 på nga dar.
bara 7 och nu 8. dom andra förra året lr ngt.)


Ska fortsätta se snart när ja skypat klart med Lioboy.
hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar