torsdag 11 november 2010


Onsdag 10 Nov

Igår kom Lio. hängde på bergvik, lio köpte hundskor.
som VANLIGT när jag vill ha ngt så finns de inte kvar sen.
hade sett nga kängor som dög. men såg dom inte idag.
var samma sak med dom som såg ut som dr marten.
och dom på tradera jag sett hade gått ut. värdelöst. hatar vintern !
Iaf så har jag inte ens varit till banken än. men fick mina cupcakeburkar igår.
måste betala hon tjejen så hon inte blir ledsen :)


Dock så såg jag brevbärarens cykel att den trillat. sen visar det sig att ena burken var trasig.
brevbäraren knackade på och gav mig paketet :P skumt att man inte fick ngn avi eller ngt.
(hade för övrigt PJ och rosa morgonrock..)



Lio var goast när han sov inatt.
smulan är SÅ JÄVLA JOBBIG!
Blir alltid typ frustrerad och arg på henne. orkar lixom inte mer.
vet inte vad jag ska göra med henne. mina ögon orkar inte vara öppna på morgonen.
vill sova på kvällen men kan inte, måste se på ngt i flera timmar först.
bättre att vara utpumpad när man ska sova än bara trött.är jag VRÖLtrött så kan
man somna ibland när hon låter. men typ inte ofta. Till min poäng, jag satt på
sängkanten och var grinig för jag inte kunde sova.
Så kommer leo med sina muskellösa,lena armar å drar ner mig i sängen i sin famn.
versta snel. somnade iaf. men tror även att jag somnade för att jag GJORDE
ngt på dagen. om man inte gör ngt blir ju kroppen inte trött. alla vet ju lixom de.
och jag gör ju inget så då kan man ju inte sova.
men imorgon ska jag försöka göra massor.
(är lat och vet att de inte blir så men)

onödig text men. osammanhängade åxå.

internet har fuckat hela dagen. Men Emelie B kom iaf en stund mitt på dan.
medans internet funkade så tröstshoppade vi. hittade en cardigan,öronmuffar
och leggins.INGET fanns i lager som ja skulle ha. så fick bli en starwarströja.
Emelie köpte ett par röda klackskor. H&M.


Vill även ha den andra. "Empire strikes back".
ska köpa om den finns kvar när jag får pengar.


Övrig fakta: snön har kommit. sux. har inga skor.jag är hungrig.
nästa onsdag (17 nov) så är det premiär på Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1.
Vill se!

Ska se på HIMYM sen ska jag läsa i min bok jag fick av pappa.
"digital fotografi " av Scott Kelby.
del tre i en serie. heter typ "lär dig yrkesfotografernas hemligheter".
får se om jag lär mig ngt:) fota vill jag med! åh:(

God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar