onsdag 3 november 2010


TJJEEUUUSDAY

Kikkinix arrived at ungefär 12. Tog oss en biltur i regnet. Arken zoo har inte hållare till saltstenar. Så vi hamnade på Coop bergvik. Svart klarlack spray, saltsten+HÅLLARE,kaninchengodis. on the way home : superläckra ljushållare. (30 kr /st på netto. 99 kr på ikea...)


Sprayade klart mitt kakfat och det lilla fatet till äppelljusbollen.
Sen när kikki åkte vid 3 så åt jag med mor. sen åkte vi till IKEA, jysk,
andra netto och willys. Fyndade stor ram på ikea. 79 kr. tänkte ta ur passpartou:n
och göra kollage med mina bilder i i stället. Sen hänga den på bredden över sängen.

(färdig trio)


Köpte även två lila blockljus på IKEA. skulle utgå ut sortimentet så jag fick passa på :p
Dom passade snyggt på mina sexiga ljushållare;) fast dom står i vardagsrummet.
jag kan ... inte ha lila... i mitt rum. eftersom färgen inte blev rättvis så gjorde jag en
bild i mitten ^^

God natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar