tisdag 9 november 2010


Inte så nöjd med Dreadsen. hade typ liten utväxt. den syndes inte så mycket
innan men nu gör den ju det :/ iaf så. gjorde ngn form av fläta innan jag gick ut med voffa.
typ de enda jag gjort. sett på greys, dammsöge. typ. Men tog iaf nga första frostbilder
när jag var ute med voffa. kanske inte så jättebra med tanke på att löven ligger
1 dm från gångbanan. och det kanske ligger en bajskorv under från ngn hund.
men har ingen lust att gå ut i en rutten kalls skog tyvärr.




Skulle lekt med Kikkinix och Emelie b. men kikki blev upptagen kl 9 i morse.
och emelie har jag inte hört ngt av. venne om hon är i karlstad eller torsby ens.
Kikki sa att vi kunde leka imorgon. Får se om det blir ngt. Jag ska hursomhellst till banken.
för det blev ju inget med det heller idag.

Nu ska jag återgå till att göra ingenting igen, adjö


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar