tisdag 23 november 2010


För lat för att blogga.

Men drar lite snabbt vad som hänt,
lekte med Emelie B i lördags. Käkade pizza och såg på big bang.
Pysslade klart åxå. min tekanna kommer bli sötast. den har små hjärtan.
ska köpa svart nagellck å göra spader på andra sidan.
Jag ÄLSKAR Alice i Underlandet,
så ska samla på mig saker så jag kan ha en riktigt seriös och fin session.



Igår tog jag ur dreadsen med. de va gött. passar nog bättre utan.
tills ja har fler och finare iaf.



Och idag så har jag lekt med Mami all day long.
började med att handla massa mat. så imorgon ska jag få göra
tikkamasala igen. SÅ JÄVLA GÖTT:D
sen svängde vi förbi jysk. handlade julklappar.
Ska göra tavlor i julklapp till farmor och farfar tänkte jag :p
(ska måla dom svarta)

Sen åkte vi hem å åt ostkaka, sen hämta kikki vid willys. in till stan. köpte skor<.3
kilklackar. men sen när vi åkte till IKEA för att köpa matta med kristin så knarrade dom :( Men fina ändå. och varma, tro det eller ej.
men lite pain när jag inte är van. men lär bli.


vi köpte även gardiner till vardagsrummet på rusta, skitsnygga!
och sen så blommor+silvriga krukor till vardagsrummet.
tar kort imorgon när gardinerna är uppe med.

Alltså . jag är så trött på min blogg så jag inte anstänger mig längre.
seriöst? bild på mina strumpor jag köpte? kul.
får ta lite seriösa bilder. men är så lat.

imorgon ska jag vara slav. och baka resten av veckan.
kan väl ta kort på det. om det är okej?

MAAAAT, hejdå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar