lördag 20 november 2010


Igår tillbringade jag dagen med Syster,Mor och Emelie B.
Vi shoppade på solareturen och sen kollade lite på sommarlagret.
Detta kom vi hem med:
(mitt till vänster, emelies till höger)


Sen hämtade vi vårat paket från HM < .3
Min beloved darth vader. smått stor, men får jag väl tåla om det är herrmodell.


Sen åt vi korv med mos och Emelie B åkte hem.
Jag mor och Kristin åkte till bergvik. Hade kupong, så fick denna fina för 49 kr:)

__________________________________

Och idag så shoppade jag med Emelie B.
köpte pyssel, så när vi kom hem limmade vi och fixade.
Ännu mera fatatt spraya alltså. fixade även en väska.
OCH på toppen av detta så fick jag mina töjningar idag. (en är till david)
så jag har en 12:a i höger nu. (men örat är 15:/)
och andra har jag fortfarande en cernit-plugg. men ska fixa en i stål.
Tog ut alla ringar och udda örhängen å satte i silverpluggar. stilrent.



Väskan tvättade jag och gjorde glammig. (suddiga bilder)
ska jag ut i häljen så blire denna !


Nu ska jag gosa med alla 3 katter som bor i min säng och se på big bang.
imorgon kommer emelie tillbaka så ska vi fortsätta.
sen kanske leo sover över med.


Tjingelong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar