lördag 6 november 2010

Seriöst ! min granne måste vara döv !
läste precis synchs inlägg om hennes grannar som mobbas.
kom precis att tänka på min granne ovanför, nu har han tv;n jättehögt.
hörde precis reklamen om bisorvon och "på måndag gör jag ingenting...(8)".
han är ju DÖV! och så spelar han dragspel+orgel+ stampar i golvet till dragspelet.
och en jävla dörr som gnisslar.

ja jag är sur. blir sur på synchs grannar, på mina grannar, på alla som inte har halloweenfest.
fyfan vilka tråkiga veckor jag haft. inte gjort ngt vettigt ju. lekt lite med kikki å så.
det har varit gött. men på häljen sittar jag hemma. min mamma är inte ens hemma.
hon är och festar, hänger med sin kompis kristin. jag orkar inte slösa bort häljerna!

PLUS att jag kan inte tömma min kamera. och jag brukar fota när jag är ensam.
och nu har jag sett på greys i 3-4 timmar.

orkar inte rage-blogga ett långt inlägg.
Jag antar att jag får bli fattig och köpa en kortläsare.
har även töjningar,halsband och cupcakeburkar på helgon att betala.
inget busskort heller. så jag kan inte ens åka till banken och betala
eller åka å köpa en kortläsare.


hejdå.

jag är fet för jag har ätit massa godis.

1 kommentar: