fredag 12 november 2010

It's All In Your Head

japp, och där ska det stanna.
Allt jag tänker på. ibland är jag så ond att jag MÅSTE vara elak mot ngn.
jag är hatisk och elak, på riktigt liksom.

Iaf, det där med "ska göra massa saker". nja. not so true.
har mest... varit som vanligt ändå. lat. inte gjort ngt annorlunda.
handlat. tamponger. det var pinsamt. japp.

....

sooo.. jag har sett klart på Greys Anatomy.
så.. atteehh.. ja. kom med förslag på nya serier.
ingen blaska eller tjejsåpa. eller lite tjejig . fast inte "the hills"
eller "gilmore girls" tjejigt. get it?
har lixom redan sett alla säsonger med sex and the city, desperate houswifes, greys.
vad mer bra finns de lixom :S hade big bang på datorn. en säsong. som jag tänkte se.
innan jag kom på att ja skulle se greys. så jag kollar väl på det nu ett tag.
hatar att inga serier tar slut. eller ju SATC är ju slut. men jobbigt när man sett ngt i 100
timmar om dan och sen äre slut. sux.

längtar tills jag får pengar,
GONNA PARTY AND PARTY AND PA-and PA-and-PARTY

fast jag har inga kompisar i denna stad.
Emelie b ibland. men hon är nykterist nu. och ska flytta hem till torsby :(

Hejdå :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar