onsdag 17 november 2010

Tisdag
Leo tittade förbi medans jag fortfarande befann mig i sängen med PJ på.
Senare när han åkte så skulle jag och mamma hämta upp kikki för auktion.
Men det var ingen.. Så vi handlade på Ö&B ist. Fick lite finfina saker :
Julkalender med hello kitty <
.3, julgardiner (fanns i svart men avstog faktiskt),
plåtburk med änglar, tre olika "underlägg" stog det att det var. men ja venne..
Sen så mat till smulan, men kanske inge intressant med bild på.



Sen typ lite övrigt man behöver hemma.
Dom hade även superbillig svart stor bok. ca 200 sa min syster att dom kostade.
79, kostade den på Ö&B. Men fick inte köpa för mamma.
misstänker att det har ngt med julen att göra.
(menad som portfolio-bok)

Satte upp en sån där pappersbild under min söta hylla.
behöver ett till hyllplan. *smider planer*



Tänkte åxå att ja lägger ut en bild på tavlan som min faster beställde.
Om man sett orginalet kan man se att denna ör smått ihoptryckt.
men inget man tänker på när man ser bara tavlan sen.
Ibland känner man sig stolt. det gör jag faktiskt lite nu.
När man lixom får bekräftelse på det man gör, att ngn mer än en själv uppskattar det.
Det känns bra.

HIMYM, god natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar