torsdag 4 november 2010


Regnade imorse

Myskissar i sängen

FIX FIX FIX
Fixat i itunes, rensar bort 339 dubbletter. ska aldrig mer ladda ner diskografier.
Har även ramat in nga bilder jag tagit. tänkte att gör jag det inte idag så
får jag det ju aldrig gjort. så jag fick plocka ner alla monroet
avlorna.
venne om jag ska sätta upp dom igen eller ha som stånas på den svar
ta ramen.
det var rätt snyggt. fast ganska så ostabilt dock.


sen så har jag organiserat bättre på min special hylla med monroe/te hylla.
kommer få göra det igen när jag får cupcakeburkarna. men jag gillar
att ordna saker
så det var ju tur ^^ sen har ja plockar bort andra saker som jag inte känner att
jag behöver eller är "jag" längre.
ser snyggt ut. och snyggare ska det bli. skönt med lite pengar så man kan fixa
sånt man aldrig gjort tidigare saker. småplock som inte blivit gjort av ren lathet.

Tog bort superjumbolampan. fick damp på den när jag bytte lakan.
så nu har jag... en glödlampa ist. Nästa fix : SNYGG taklampa!


Äppelpaj och vaniljsås ikv igen ;)
Nom Nom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar