måndag 1 november 2010


Hemma efter kalas hos far.

Fick kamerastativ, en bok om digitalfotografi och en monroekopp i snygg rund låda.
han sa att ngt mer var på väg. har mina aningar om vad det kan vara.
Vi åt flötglass med bär,lakritsflarn,chokladkulor,nonstop,nötter, kolasås,chokladsås.
Kristin och kim hade med sig sin hund. Ludde heter den.
fast jag och matilda och thomas döpte den till barney i smyg.
hehe -__-'

Matilda är normal

nomnom^^



minipanorama vid "båten"

Tog min första suddiga bild (se ovan) , av ngn anledning har jag aldrig fått ngn sån bild.
tänkte jag inte på att jag hade autofokus? lol. iaf så kommer det nog bli nga sånna framöver.
brukar snöa in mig på saker. och nu när jag har stativ kommer jag nog sluta med närgångna bilder. ska ta kort på motorvägen ngn kväll. och försöka att inte få så brusiga bilder :(

leker med matilda på youtube, babai


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar