måndag 4 oktober 2010

Söndag.
gick upp vid nio å hämtad tvätten som ja inte hann hämta igår innan
min tid tog slut vid 10. Var ju busy eftersom ja sydde muffar till mig och Emelie.
Men ja ska ta detta rätt ordning nu för ja blir förvirrad när ja s
kriver annars.

Börjar med fredag kväll,
Leo kom runt 2 och visslade vid mitt fönster.
Så han sov här och sen på lördag var ja versta stressad. mam
ma åkte till
Norge å ja skulle till matilda tidigt var de tänkt. men ja skulle även köpa tyg
med emelie b som vi skulle sy muffar av. Kände mig cranky å elak
mot lille leo.
han var ju söt när han skulle sova å sen är va versta stressad åjobbig på lördagen.
Han stannade iaf hos mig när ja åkte in till stan förhans parents skulle hämta honom.
Sen iaf då så köpte vi flufftyg. svindyrt va de.200 kr metern.
sen köpte vi lite pärlor och ringar man limmar fast saker på.
Sen drog ja till skåre med och bakade med matilda. liten rosa tårta blev de.
eftersom vi glömde köpa muffinsformar.. skulle göra cu
pcakes egentligen.
har iaf lärt mig att frosting är VÄLDIGT gott ! (hur kan
ngt med 500 g
florsocker vara äckligt lix?) sen bjöd min papi på oxfilé,klyftpotatis och
café de paris sås. sen hem igen och sy med emelie B. kl är nu ca nio. så ja
springer ner å slänger in två tvättmaskiner. glömmer av dom.
så dom låg blöta hela natten till idag sönda
g. men torkar tvätten
lite här å var i lägenheten nu så ;)

Here's some bilder från häljen i ungefärlig
ordning :
Lio som sover



Bak hos papi

Sy med Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar