tisdag 5 oktober 2010

BAK
Slängde ihop turkosa muffins och keltade på lite rosa
frosting som blev över från sist.
tycker tyvärr de inte är kul längre. varför blir frostingen så kletig å rinnig?
på bilder jag sett så ären mer fast och man kan lixom trycka ut
den ur en strut gjord av en påse ni vet, och så blire sånna där ränder?
demontrerar med en bild från google :


Denna är ju mer formad, håller sig så som den blir utklämd.
lixom lättare och fluffigare fast fast.
min är tung och oformbar:(


Här är då mina muffins och frostingen som bara rinnerihop å dör :(




Lite snygga bilder på mig själv åxå ,
eftersom jag va cool med blå tunga och allt.




Leo var här idag med. Börjar bli tradition på måndagar :p
Åt lite soppa,sov,såg på tv,handlade. softade :)
Köpte sånt där Syoss-frisör-shampoo.
Får se om de är så bra som de verkar :)

Nu ska ja se på lite sällskap.
Versta pinsamma folk ska va :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar