tisdag 19 oktober 2010

Är väl dags att blogga nu?
känns verkligen som att de är söndag.
har INGET att skriva om.
men fyller år på fredag :)
Så hoppas att alla mina söta vänner vill leka på fredag.
och på b-day friday fira med mami:)
har redan massa planer ^^

Leo kom i lördags, så han sov här till idag.
sett på greys typ hela tiden. sovit,ätit,greys,äta.
haha, versta söt, igår när ja va ute med voffa (gick utan leo för han va så
dryg så ja blev kranky å gick själv.) så va ja ute i typ 30 min. å han hade
tydligen letat efter mig hemma å inte fattat att ja gått ens. men då hade han
gått ut å letat vid ica där ja brukar gå. men så köpte han tortelini som
han kakade när ja kom hem. haha söt. bara för de så kunde ja ju inte
va kranky att han va dryg som fan innan ja gick.

anyway, idag HADE ja ju tänkt städa å sånt. men jag sitter vid tv:n .
har så ont i armarna att ja vill amputera dom när ja sitter i sängen med datorn.
Thomas bad mig göra en "techno-bild". så ska försöka me de:P
Kristin min fröken från fugik sa att jag skulle göra fler sånna kollage ja gjorde i skolan.
trodde inte ngn gillade dom på riktigt. men nu när ngn går så, ska göra fler.
har även bestämmt mig för att street-arta. sätta upp bilder på stan.
fast lagligt. eftersom identiteten inte är skyddad så sätter bilder på ansalgstavlor ist;)

haha ja okej, BRY. ja jag ska göra ngt vettigare nu.
HEJHEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar