lördag 23 oktober 2010

B-day :):)
mysig dag med mor,thomas,kikki,kim och matilda.
fick lite pysselgrejjer och sånt:)Sedan även supernajsklocka :)
bildt:Vet inte dock om ja ska ha kvar skjortan. typ p
uffärmar.
även om alla säger att det är fint så gillar jag det inte på mig:(
Sen ska ja även få ett par kängor. dom finns ngnstans på bloggen.

mina muffins ägde. men funderar på att ha i Liiiite mer rosa färg.
ser ut som cement, iaf på bild. men är mer lila än dom ser ut.
kanske redigerar fram mer lila.
bilder från the kalas :
(jag är så mogen)

(mina syskon är åxå mogna)


imorgon ska jag ha middag med mina friends. godt mat och muffins :)
sen kanske ut on the krog.
Fick 300 av farmor på POSTEN (palla posta pengar)
men iaf, funderar på mini shoppingrunda. så jag får min starwars t-shirt !

Puuuuuuuss god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar