tisdag 19 oktober 2010

OMG!
mamma kommer hem och är MAGSJUK !
no no no no no no no ! detta händer inte ! tänk om ja blir magsjuk inatt?
då är jag sjuk imorgon, kanske i övermorgon, då är det onsdag.
och två dar till fredag. TÄNK OM JAG ÄR SJUK PÅ FREDAG :(
antagligen inte men. smittbärande?
om ja inte blir sjuk är jag inte smittbärande så länge va ?
kan ju bära på de utan att vara sjuk. men tror inte man bär på de så länge.
så jag är isf iaf frisk på lördag. varken ja bli sjuk eller inte .
för på lördag ska ja ju ha kalas:( skrev tvätom förut men. iaf, kalas på lördag
med vänner för mamma ska jobba. fredag med family. allt blev lite rörigt nu men.
GAH , livrädd för magsjuka ! FÅR inte bli sjuk ! ja sa de till mamma
"ja vill inte få magsjuka, då dör ja !" "men du kommer bli sjuk ändå".
MEN ÅH VILKEN TRÖST! hon kommer smitta mig med flit -___- :( dumma !
tur att två har två toaletter. håller andan när ja går förbi den toan.
kommer INTE sätta min fot där! huhuhuhu :'( hatar att spy <./3.
säkert därför ja aldrig blir så full. alltid rädd att ja ska spy.
man måste ju inte spy bara för att man är full men. nervös att jag SKA göra
det bara för man kan. jaja, nog om det. ska se på greys nu. fryser om händerna.
har fönstret öppet å de är 100 minusgrader ute ! men gör allt för att ha frisk
luft kring mig och inte luft full med gift:( mamma jag älskar dig men just nu
håller jag mig för mig själv. adjö :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar