torsdag 7 oktober 2010

Hehe söt bild :)
Var hos jobbcoachen kl 9. Det gick bra:)
snackade lite om mina kontakter och sånt, ev praktikplats.



Sen åkte ja till "skolan" fugik, min kära gamla skola :)
saknade den när ja va där:O
inga klasskompisar, bara massa rötna ettor:(
iaf så, utnyttjade ja skolan på resurser som skrivare.
Lånade även en skiva av Maggan om webbdesign som ja
ska försöka lära mig. verkar svårt:( skulle skriva ut bilder på Alice åxå,
men SMART som jag är så kollade jag inte vart bilderna var.
märkte ju sen att dom var på hårdisken,hemma..

Efter skolan så tog ja femman ända hem,ut med voffa och fota träd.
ska bli bakgrund till ett höstkollage. se om ja kan smygskriva ut de på skolan :)
Sen råkade ja somna till halv fem :( skulle ju göra soppa å grejer.
men drog med mamma till biltema,netto,postade inbjudningar till fredag.
Ska ju ha girl-dinner hos Emelie B. sen ÄNTLIGEN hem å äta soppa.
sen har ja drygat vid datorn -___- funderar på att se greys anatomy från början.
det är rätt så bra ju :O såg de always förr.

måste läsa ut Annie-boken med. gör de sen,
nu ska ja tydligen äta hamburgare,
ÄPPELJUICE<.3

seeeyaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar