fredag 22 oktober 2010

Idag ska jag förbreda inför imorgon.
städa mitt rum osv.
kim å kikki kommer+matilda. fika lite å så :)

Emelie b ringde förut å frågade va ja önskade mig.
hade inte tänkt ha födelsedagskalas. bara ett kalas för att ja fyller år.
kanske inte låter som ngn skillnad men i mitt huvud gör det ><
och jag önskar mig bara dyra saker så jag har sagt att ingen behöver köpa ngt.
men bara för det så börjar jag tänka på saker jag BEHÖVER. ni såg ju mina listor för
nga veckor sen. men behöver typ, anteckningsblock. för mitt är slut om två dagar.
sen typ andra tjejiga saker, smink, lotion, hårfärg. Såg även att "fotosidan" har ett
nytt nummer ute av sin tidning. Massa bra tips om vidvinkel,svartvitt,mode och vinter.
Allmän bra läsning för min foto-hjärna. Anyway, snart kommer Emelie B :)

blev onödigt inlägg, IGEN ^^

hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar