onsdag 27 oktober 2010

Rörigt med dagar och bilder och inlägg, men jobbigt med hundra
bilder i ett inlägg så därför de blir såhär.

IDAG:
Leo sov här från igår,
Så vi handlade, åt frulle vid halv två, sen in till stan.
köpte FINALLY star wars t-shirt ! ^U^
(blev inget igår så skit i de ja skrev)
och anteckningsbok, packade in den i prickit, söt.
Fick gratisböcker på stan åxå. Var även p
å bibblan.
Lånade tidningar och lämnade tillbaka Annie Leibovitz-boken.
Och hämtade PA-bildera på Uno som jag å Emelie B tog.
Sen mötte vi lios pappa, snabbis på BK, sen fick jag åka
pappa tappers bil hem. Nu ska jag se på Greys och dricka te !
Och tänkte bara säga , jag hatar "din sko". måste det finnas snygga skor?




Detta är från söndag (24 okt)
Iio lekte praktikant och nu är hans öga fukked up.

Och jag blev gravid


Btw,
Fick finfina saker av söta friends.
blockljus och sött kort av kikkinix.
Och en spetsklänning och halsband av Emelie B.
Tjuuuusigt:):)

1 kommentar:

  1. AAAH! vad har han gjort med ögat : <<< Ser jätte hemskt ut!

    SvaraRadera