lördag 30 oktober 2010

jag hatar bloggar.
kan skriva ett inlägg om det, men då blir de lite dubbelprat
eftersom jag bloggar om mitt hat för bloggar. eller?

Anyway, såg på greys nyss. gjort de i nga timmar.
då sa dom "it's good to be afraid, it means you have something to loose".
så varför ska alla vara så coola jämt? alltid i filmer och irl så är man cool om man inte är rädd.
men sen så är man bra när man är känslig. för att man är modig då. så är man modig
när man är feg? och bra när man är rädd?modigt att visa att man är rädd?
Get's me confused...

tänkte iaf säga ngt jag tänkte på då.
Om man inte har planerat ngt med ngn, och är ensam hemma eller så.
så känner man sig inte så ensam, men om man planerar ngt med ngn,
och det inte blir ngt, då känner man sig ensam. för du skulle inte vart det egentligen.
fattar ni ? iaf så är thomas hemma nu, så jag är ju inte ensam.
men skulle varit med leo och david, sen emelie, men inget blev av.
så då känner jag mig ensam. men det hade jag ju inte känt mig annars.


jag blir alltid emo när kl är över 12.
Eller är inte ledsen eller så, bara funderar mycket tror jag.
kollar på greys hela dagarna. liv och död.
makes you think :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar