söndag 31 oktober 2010

köpe å köpe
Sitter på HM's hemsida och undrar om jag ska beställa ngt.
vill ha ny bh, men märkte att dom hade många fina.
jag har typ bara hello kitty på alla mina. kanske dags för ngn seriös nu när man är 19.

funderar på den blåa. dom andra kanske är lite för..
venne. har ingen rosa bh så de känns lite för uppklätt eller ngt.
men dom är söta ändå :)

borde egentligen köpa en telefon. hittade nga billiga.
Dom är typ lika. kostar typ samma, kan samma saker. skiljer ngn pixel på kamerorna.
dock är nog samsungen lite stilrenare. men sony har en moderna skärm. venne.
nu ska jag fortsätta shoppa på HM ;)


sa jag föresten att ja skulle på halloween fest idag ?
det blev inget, och stan blev inte heller.
två helt ovärda dagar när jag bara blivit dissad.
att allt ska va så drygt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar