onsdag 20 oktober 2010


Fortfarande inte sjuk !
yay me :)
Matilda kom idag , även livsfaran om magsjuka!
satte i hennes nya dreads. glömde ta en bild :(
Får be matilda skicka. eller ja, jag gjorde de men hon har inte svarat.
Hon blev fin iaf:) blev versta sögen på att sätta i jag med :( gör de nog på söndag.

Har även börjat fundera över outfit på lördag.
ska ja ha den randiga klänningen ?
eller gagatop med nitkjol och lack leggins?
Men man vet aldrig vad man får när man fyller år.
kan komma ngt gulligt paket med en tröja eller så :)
Annars så längtar jag fortfarande efter dessa :


Den i spets på tradera går ut om 9 timmar.
vill ha på lördag :( skulle vara awesome till mitt söta ekorre halsband :)
Tror dock inte jag skulle hinna få hem den.
Om inte man betalar på en gång å personen skickar den right away.
Hann ju med den randiga.
Anyway, ska göra en lista nu medans ja ser på greys,
en lista med allt som ska göras innan fre/lör.

är lite pepp :))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar