söndag 21 augusti 2011


Torsdagsmöte med Emelie B och Martin L. (18 aug)

Hon gjorde kebab. och jag som nyss ätit:(
Meshugga är sötis btw!

Sen fotade jag saker hos henne. hon har typ BARA fina saker.
och meningen var inte att det skulle bli så seriöst.
Men jag tycker som blev fina:) dock så suger jag på manuell skärpa.
så glaset är inte så skarpt. eller ah, vissa saker är ur skärpa.
kanske är skärpedjup jag inte kan. alla siffor är så confusing. brukar inte ändra just djupet,
men när man är så nära och en så planerad bild så vill man ju ha skarpt. och det syns
när det inte är det. iaf. hata att skriva "kritik?"
för det är ruttet. folk med perfekta bilder skriver så. men jag vill seriöst ha nu.
iomed att jag ALLTID slarvar när jag redigerar numera. och eftersom det inte
var meningen att de skulle bli så seriöst. så säg till om jag gjort missar.
kommer inte ändra dom men:P (har klonat bort en rand i tapeten,
så där är jag medveten om att det syns och blev dåligt.)
nog med strunt, här är lite bilder:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar