tisdag 23 augusti 2011


hittade denna bild på min hårddisk igår (akvarell som fått däng av ps).
Den fick mig att tänka på fugik och allt jag saknar:(
Måla, lllustrator, stamatis, ramsor med nicke,kristin å margaretha, Sigge, pyssel efter skoltid,
trycka på tyg. Man hade ju tillgång till så mycket.och nu sitter man hemma med en dator bara.
vill köpa på mig massa grejer som man kan göra saker med, målarstuff,textilfärg.
men man kommer säkert inte använda det mer än när man köpte det. och så blir det
dåligt å så måste man slänga säkert:( och så är det dyrt. Tror ja ska kolla universitetet
om de finns ngt skoj att gå på. så man får avkreativitetisera sig lite.

Var på Af idag med, och det märks att skolan börjat. Shit så mycket folk på stan.
och på bussarna:( men jag är så cool att ingen vill sitta bredvid mig ändå. lol ;)

Fick ett litet paket idag åxå ju. Hade glömt att ja köpt ringar på tradera.
Är ju superbra när folk skickar i tid menar ja -__-' men det är lite kul,
att få onväntade paket. så blir man glad när man är fattig:)1 kamera, en med kortlek och en dubbel med blomma och fågel.
passar, är snygga, var billiga. Det firar vi med att göra bacon sen!

När vi ändå visar nya saker, köpte detta i torsdags.
har velat ha den tröjan skitlänge. och nu när det ändå var
rea så passade jag på. Navy är min grej lixom! köpte även ett skärp
med guldiga svalor på. superfint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar