onsdag 24 augusti 2011

Ska beställa piercingar och töjsmycken med matilda sen.
men har lite ångest. det är så löjligt billigt. så funderar på att köpa svarta till hela ansiktet.
ser isf ut såhär typ:
det ser lite kluttigt ut eller? som sagt. är råbilligt så passar det inte så är det ju bara
att byta tillbaka igen. mest ångest är att jag tappade en kula till earlen för nga veckor sen.
å då köpte jag EN ny för 69 på partaj. men var ju akut åxå. nu kan jag lixom köpa till
alla 3 i ansiktet och en till bröstet för UNDER 50. så ja. det är rätt värt.

Annars så är detta vad som ligger i min kundkorg:svarta pluggar med hjärter,spader,svalor (höger och vänster),körsbär. alltså inte zebra.
utan det är bara modellen. sen en bananabell till bröstvårtan (vet att man kanske
brukar ha rak, men har haft en hästsko sen jag tog den så en rak passar nog inte).
och sen två tunnlar med diamanter<3. vill ha i silver men dom var mycket dyrare åxå.
så får duga:) även just därför passar svarta piercingar i ansiktet bättre. hm:(

återkommer!

1 kommentar: