lördag 6 augusti 2011

Kom hem 5 imorse. somnade hos alex och martin. rätt oavsiktligt. som alltid.
jag är rätt bra på att somna hos folk. nästa gång blire raka vägen hem!
Iaf så hade jag kul innan. Cyklade på en extremt högsadlad cykel till stan.
Men var ingen hemma hos martin och dom så jag pallrade iväg i mina 10meter höga
skor och letade lite. mötte simon och alex vid löfbergs. sen gick vi nga varv på haga
tills slisk fick möta oss och visa vägen hem till melinda ><
Efter vi festat lite så drog alla och badade . inte jag dock. badkrukan som inte
vill pajja frillen;) polisen hälsade på. men dom var söta. när dom inte körde
upp ficklampan i ögonen såklart.
sen hem till alex och martin. åt en nudel och en kladdkakebit. somnade.
smög hem vid 5 som sagt.Och idag har ja fixat å trixa hemma med mamma.
våra projekt börjar ta form och bli avslutade. nga iaf. köket tar form

Thomas ropar på mig. han har köpt en ny skärm. HUGE!
så nu satt han å pratade wowspråket med mamma och mig;)
visade hur man dog och hur man hämtade sin kropp. och alla sina drakar och
hästar han hade visade han. haha söt.

Lite bilder från igår. fler finns på fb.



sjunger för melinda

gruppkram efter sång , lol:P
Den snygga fracken!



knökat på hennes rum. tror det var populäraste stället.
Typ whiteroom;) alla som var ngt hängde där, man kom knappt in eller ut.

Sen var det bad som gällde för dom flesta.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar