fredag 5 augusti 2011


Orkdag :( Var på stranden med mamma och matilda. ko m hem lite senare än tänkt.
å jag som satt uppe hela natten å gjorde dreads :( å nu skiter jag i att sätta i dom.
för kommer inte hinna. VILL asgärna men. och mitt hår är gult. måste köpa en vågtång.
NÅGON som vet vart man kan köpa billig? begagnad eller ny spelar ingen roll.
men 400 är för dyrt! tror det är det dom kostar.

Iaf ska in till stan nu. får ragga ögonfranslim. så jag är lite snygg iaf:( har lim,
men det är ju apsvårt att få fransarna att fastna med det. kinalimmet var ju fan
tusen gånger bättre.

Här är bild på mina crazy eyes. fick linser av david för nga veckor sen.
och provade en nu. sitter lite långt ner på kortet. så man ser ju de bruna lixom .
och blått är svårt att ha när man har bruna ögon som jag. fast nu ser mitt
vanliga ganska grönt ut. vilket gör INGET, för jag vill ha gröna.

nu ska jag in till stan en quicky. bry.
hejdoe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar