onsdag 3 augusti 2011

Sådärja! hemkommen från stranden och ÖB. Fick mig en bikini imorse på bergvik.
vi gick i ALLA affärer. men faktiskt mamma som velade mer än mig.
Men en svart överdel och randiga panties fick de bli. badar ju inte direkt mycket
så inga shorts. men behöver sola bort dom vita jag har på låren... orkar inte ta nga kort.
inte super intressant. Sen solade vi och tog tre simtag. versta hurtig ;)
haha. sen öb som sagt. fann en HELSVART ögonskugga, utan glitter.
men den var cpsvår att applicera märkte jag hemma. smulade ner under ögat:(
tips för att inte få massa dret under ögat ngn? foundation har jag hört man kan ha,
men då slösar man ju versta mycket. tejpa fast papper kan man väl göra ?
eller ngt. köpte tupperingskam till dreadsen åxå. luskammen har för
mjuka...ben? borst? anyyywaayyysss. jag som trodde jag skulle få skorna tills torsdag
när ja ska ut:( men läste att dom levererar inte förens 5 aug. vilket är fredag.
så får väl ha dom nästa utgång ist. sad sad. hoppas jag får pengar imöra !!!
(lånat av mamma hittills) måste köpa sån där svart klänning:( som den blommiga
jag la upp bild på för nga veckor sen. versta fiin. och orkar inte matcha kläder längre.
klänning är så simpelt^^

åh vad jag alltid skriver dret. men ni säger ju inget heller så.
ni får läsa mina onödiga ord helt enkelt.

kl är halv nio nu typ. mamma fixar käk. TAR JU HUNDRA ÅR!
nehe nu var det visst färdigt haha.
hejdoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar