torsdag 25 augusti 2011

Leo kom idag och lekte lite:) Åkte till bergvik och lullade runt. sen hem och se på film.
herregud så dryga vi är. kan ALDRIG bestämma vad vi ska se. blev "hur många lingon
finns det i världen". den har rätt skön. är trött på allt som handlar om utvecklingsstörda
nu men, den var lite söt. sen kom david en sväng, typ såg slutet på filmen.
skulle sett potc4 men leo skulle ju ta med david från jobbet så blev lingonfilmen
ist för den är kortare. but mabye next time. allra mest stör jag mig på att jag ville se
både potc4 och harry potter7 del2 på bio. och inte sett ngn av dom.
går ens potc fortfarande? :(

nu ska jag sova. imorgon blir det jävligt randombildinlägg.
mest för jag vill tömma skrivbordet på dret och inte vill slänga oanvända bilder><
här får ni godnattbild från besöket idag.
(tur att inte leo läser min blogg)


hejdo<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar