söndag 14 augusti 2011

sitter hos berka på hennes dator och bittrar.
men hennes soppa luktar goth iaf. hon är cock eller ngt.
men nu hade hon creme fraiche i. snuskis.
anyways. eftersom att jag inte fick vara med fira ett visst födelsedagsbarn igår,
så firar vi annat idag. blir faktiskt kranky av att folk inte hör av sig:(
spec när man tror att man är en tillräckligt bra vän.
ska försöka att inte bitcha om det för mycket. men det är störsamt !

men som sagt, ska ut idag med min wingman.
Simon fyller år. men dom har inte hittat ngn fest. men jag och emelie ÄR festen.
så vi får åka dit och styra upp det hela. fast lämnar soppan hemma.
den är inte så party. jag har nya skor på mig, dom gör ont:( liiite för små.
som ja skrev häromdan. eller igår. bry. jag skriver bara för att emelie äter.
har min nya svarta klänning åxå. emelie tog en bild:)
men den är i systemis. tar med mammas lilla fjuttkamera och fotar ikv.
om vi minns att ta med batterierna ofc. och om jag minns att fota.
men den enda som läser detta är emelie b. och hon är ju med.
är bilderna till för att vi ska minnas? or is it only for my bad memory?
i wonder ... * carrie bradshaw röst och tänkarface *



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar