torsdag 18 augusti 2011

Detta är en matblogg numera. Kommer varje dag visa Martin vad jag äter varje dag hela veckan.
Missade lite måndag och tisdag men. DU ÖVERLEVER KANSKE?

Photobucket
(I Fruktsalladen är det följande frukt : Banan, nektarin, vattenmelon,
ngn annan melon, tror den hette galia?,kiwi, päron, tror det var allt.
serverades med vaniljvisp)
-
(I toasten är det följande : ost lol,skinkost,trattkantareller,oregano,smör)

Photobucket
(juice, toastbröd med smör och ägg. knäckebröd med ost,
tomat,gurka. intressant intressant)


Håller på att tvätta idag och tänkte lägga upp dagens sallad i detta inlägget åxå.
men hinner nog inte för ska snart ner till tvättstugan.
Så jag tänkte att det var roligare om jag gjorde en tutorial. haha.
n00b. hejdå!

1 kommentar:

  1. Martin, fuck yeah.17 augusti 2011 kl. 15:23

    JAG ÖVERLEVER INTE :(
    Justja, stekt ägg till nudlar funkar fint om man skippar vattnet, du som undrade vad jag hade till.
    Toasten ser fortfarande fucking delicious ut >>
    Och ja, gör en tutorial or be called n00b forever!

    SvaraRadera