tisdag 17 maj 2011

Wiiiiiie! köpte en dunderfin klänning idag! blev inte så bra bilder med kameran,
bättre med camen tror ja.
köpte en kudde på lagerhaus åxå, kaninchen på^u^. sen lite hårspännen,
dom var fånigt billiga. och köpte en kjol åxå, på outleten där ja köpte klänningen åxå.
I suppose some pictures är på sin plats:)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
skulle tagit bild med stativet som med klänningen. lutar mig frammåt på bilden,
är INTE gravid mkay? det är lixom en midjekjol.
versta snyggt hur dragkedjan följer rumpan ><
smokeyin ass.

Photobucket
och min fina kaninkudde<3 var rea på varför inte. velat ha den länge för den är så söt!
(betyder INTE att rött å rosa är okej!)

Photobucket
Jag och matilda provade "onepieces" på gina. har aldrig varit sötare tror jag!


Och min skinnjacka är postad, hoppas den kommer snaart :D
längtar till utgång på fredag :D:D:D
god natt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar