tisdag 24 maj 2011

Jag har tröstshoppat mycket nu på tradera. bara impulsköper.
ingen bryr sig om bilder så orkar inte lägga in nga.
kollade kontot förut. det var ledset.
Får se om jag pallar att gå ut i häljen.
Vilka ska ens ut?


Smulan gav nog upp sitt liv igår. Nu ligger hon bara i sin bur:(
försöker mata henne men hon vill inte ha. Igår så trillade hon flera gånger
när hon skulle hoppa. Inte för att hon bruka skutta runt versta mycket men,
ni vet, hopp-gå till maten eller ngt. Men sen så gick hon till vattnet, så tänkte jag
bra att hon dricker iaf. men så la hon munnen vid vattnet men drack inget :S
tänkte om hon hade ont i munnen. så jag petade lite. hon reagerade ju inget
kontsigt så antog att munnen var fine. Men sen såg de typ ut som att hon la sig
ner med flit. Så hon hade skålen som kudde typ. Nu har nog iaf en liten bädd hon ligger i.
Mamma sa imorse att hon säkert bara skulle leva ngt timmar:(
Men jag såg att hon hade bajsat ganska mycket så hennes kropp arbetar ju iaf:o
ska försöka mata henne lite mer sen. Hon älskade majs för ett tag sen.
nu vill hon inte ha det. och gjorde sallad varje dag, nu vill hon inte ha det heller.
det enda hon vill ha är färskt gräs och saltsten typ.
får väl plocka lite till henne sen. Håller tummarna för att min lilla smulan
inte ger upp:( Men hon är ju gammal, mycket gammal:(

1 kommentar:

  1. Meh :( Ta många bilder innan hon ger upp (om hon gör) Håller tummarna! :)

    SvaraRadera