söndag 29 maj 2011

Målade en ros i ps, som är väldigt fail för att Amanda var tvungen att säga att
det såg ut som ett ollon i mitten! så , nu kommer ni alla se ett ollon:( (bra att jag
återberättar och förstör för mig själv ><) Är inte direkt skillad på att måla men
man lär sig inget om man inte försöker ,right?
så ja, detta är iaf försök nr ett av att måla av ngt.

(extra dålig kvallité för att photobucket är så drygt att ladda upp med.)

Ska bli superelit på att måla har jag bestämt. Så kommer komma mycket fula
b-bilder i veckan. eller så kommer jag lacka ut på att det blir fult hela tiden å bara ge upp. troligtvis kommer det blir så. Men ändå.

Väntar på mor som ska komma hem från stallet.
Sen ska jag transformeras till en flötkörv i soffan.
Imorgon är det morsdag åxå mitt uppe i allt. Nga idér på vad man kan hitta på?
ger henne väl nga miljoner av min förmögenhet i pressent, är väl alltid ngt?
vad gör man inte för andra när man är rik som ett troll.

hejdddoooooo !!

(tänker alltid på david när jag skriver så, hur han låter när han säger så)

1 kommentar: