onsdag 11 maj 2011


här ligger pluggisen och skriver. han hjälpte mig med hur man räknar ut
mitt dagliga...vet inte vad det heter. men hur mycket min kropp gör av med om jag
inte är så aktiv. ska lära mig massor nyttiga saker så jag går ner i vikt och blir fin:)
har på mig shorts jag hade förra året, å nu kan man nästan se min rumpa i dom,
det kunde man inte då. vilket betyder att den är stor å ful å fläskig. så nu ska den bli tight;)
jag vet att ni gillert! har ju även en ngt stor putmage som ska bort åxå . påstår inte
att jag är versta tjock, men alla har väl komplex. plus att det är verkligen inte kul när
jag ska gå ut eller ngt och drar på mig ngt åtsittande å så ser man versta magen .
en del har tillåmed frågat om jag är gravid:S inte på krogen alltså men ,haha.
iaf. lägger väl upp mina framgångar här. leo sa idag att jag såg smalare ut,
emelie sa det förra veckan. men själv ser jag inte att det hänt ngt direkt.
jag ser när vågen visar;) och som leo sa, bara jag slutar med att äta godis varje
kväll så ska det nog gå bra.
å motionera bra:)
det är faktiskt inte så svårt. men min hjärna är envis och krånglar till allt.
men jag vet att jag kommer bli besviken om jag har ölmage på arvika.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar