måndag 30 maj 2011

HAR PANIK!!!!! *i dont speak german but i can if u like*
Alltså, Ska snart åka till Arvika! skulle gå ner i vikt, det hinner jag ju knappast nu.
Och tält,dreads,kantareller, bullar ,kamera,lysstavar, allt som ska fixas ! denna paniken :O
har ingen madrass heller. och måste köpa en digitalkamera. PARTYTÄLT DÅ LIXOM?
LOVAR att jag kommer bli rånad iår.
herr nikon får gott ligga hemma i mitt trygga rum.

I, I wish that I could dance on a single prayer.
I, I wish I could be strong without somebody there.
I, I wish that I could dance on a single prayer.
I, I wish I could be strong without the scheiße, yeah.

bästafuckinglåten som finns!
aja tillbaka till ämnet, ARVIKA! ska göra fem miljoner dreads åxå.
hinner jag ens få pengar? hur ska vi smuggla in spriten?
vad ska jag ha med för mat? ska inte ha spritkök , vad ens kan man äta då ?
TIPS PÅ MAT TACK!
Har gjort en lista på inköp redan. saker alltså, dreads,UB,kamera,stavar osv.
men måste seriöst redan börja med en packlista . tar alltid med mig för mycket saker.
men iår ska jag inte vara värst. (eller ah, lulu är alltid värst;))
men ska skriva upp allt jag vill ha med, å sen rensa bort lixom. ska iaf inte ha med 4 par
skor :S
får räcka med platåskor och sen ett par platta. typ flipflop eller ngt.
Måste gå in platåisarna åxå. Har bara testat dom iår.
pratar om dom svarta transformerskorna. dom rutiga är döda typ.
men tänkte såhär. om man lindade in som som mumier i silvertejp, och sen sprayade dom.
skulle dom inte se ut såhär då ? :

inte rikigt då men, typ?


Aja, ska gå till biltema och tillbaka med rikkepikki snart. så får väl fixa mig lite.
det är storm ute. hejdddooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar