torsdag 12 maj 2011

sitter och ser på top model. allt är så B -__- och tjejerna är så dumma å korkade.
anywaaaaay, sitter och försöker med ps, nu har jag dock en mycket snel vän som
är villig att hjälpa mig. hoppas det funkar! isf är mitt liv räddat!
på riktigt. och lovar att göra om bloggdesignen igen. den är mörk och boring.

måste springa till affärn åxå, leo är kvar och vi är hyngria:(

har bestämt mig för att beställa från hm åxå, jag har ju INGA bra linnen.
men hittade lite sommriga lätta som man kan ha till shorts eller bara enkel sommarstil.
dock är ju utbudet så litet. och går ju inte prova ngt, hatar att skicka tillbaka och krångla.
vet ju ungefär vilken storlek och så, men en del linnen är stora och då kanske man vill
öka en storlek för att få lite oversize stuk. och går ju inte gå till affärn för dom har ju
aldrig samma i affärn som på sidan:(
iaf, om ngn är sugen på att beställa ihop så säg till :)

ps. gå inte in på have2have. ds


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar