fredag 27 maj 2011

hellluu
Emelie B kom till mig en liten stund idag. Hon hade med sig jättesöta saker till
mig hon köpte i london. Emelie är så söt:)
Det var en mugg som ser ut som ett 24-70 mm nikkor objektiv, typ termos innuti.
och så en liten necessäraktig väska, och lite vodka i olika smaker som var i små söta flaskor,
sen så låg allt i en söt påse som var lite sailoraktig:) Tack !
slänger upp bilder imöra om jag orkar;)

Senare på em gick jag på stan med Lulu. Skulle inte slösa pengar men.
köpte ändå en spetsklänning för 100. undrar om jag har råd att gå ut imöra.
iaf, den är rätt pörri, så tar lite pörria bilder på den imorgon ;)

Och har versta fina fantasihåret inför arvika. måste börja med min
arvikafond och köpa tillhörigheter. om en månad är det ju dags:P
håret är hemligt tills vidare , hhieheihie busig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar