måndag 16 maj 2011

Hade sån jävla äcklig dröm inatt. Jag och lillsyster matilda.
Alltid efteråt känns ju drömmen fånig men inte alls läskig.
Men när ja drömde var det de iaf:o Jag å Matilda var typ på rymmen eller ngt,
å så gömde vi oss under ngn lång trägrej, typ some n brygga fast den var på gräset,
å så kom det en orch krypandes. så jävla ful var den:( matilda typ "det kommer ngn".
Å jag hade en såg, så jag sågade av huvudet på bredden medans han försökte knäcka
nacken på matilda:o leeeeskigt. Å allt på wåxnäs var typ helt öde. Såg inte riktigt ut som
det gör nu men. det var mörkt å sådär ont som det är i filmer. Och så fanns de inga folk.
Och jag var på ngt uppdrag. I deje där kikki L bor finns det typ "trälador" .
fast dom är renoverade nu men. men så skruttiga dom var innan, sånna stog det
typ överallt. å där hade alla sina saker. Vissa var plundrade (haha plundrade) och typ
dörrarna var uppbrutna. och så låg det uppbrutna träskistor i med skelett i :S
typ som att vi levde förr å man hade folk i förrådet >< iaf då så sprang vi iväg sen.
skum var den iaf. Och härom natten drömde jag att jag blev våldtagen tror ja.
minns knappt nu men. Jag drömmer fula saker varje natt typ :S


Nu sitter jag iaf å väntar på att syster kikki ska komma till stan.
Möter upp matilda åxå. Le shöpping blire!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar