söndag 15 maj 2011

Kl är tjugo i 7. skrev till leo vid tjugo i 4. hade inga sms så han skulle gå in på fb.
ah visst, ska bara dricka kaffe. nu är det typ 3 timmar sen . och NU har vi pratat lixom :/
men den bara "ska hem å äta hejdå". "€TVQU €halnerhpoq9ejsg"€T€&Y#%
Jag blir så less på dig!!!!
om du nu visste att du kanske skulle hit kunde du väl sätta klockan på en vettig tid
så du inte sov till klockan var över 3? omg...
kul när man väntar på att ngn ska höra av sig hela dagen å så får man tjata å försöka förstå
att det inte blir ngt. Kunde lika gärna sutte kvar i min pjamas. inte ens varit idag.
jag som skulle motionera varje dag:( kommer bli fet igen!

aja. nu har iaf hela dagen i princip gått. tar på mig pjamas igen å väntar
på eurovision ska börja. när jag ändå är på dåligt humör så kan jag ju störa
mig på alla dåliga länder med dåliga låtar.
hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar