tisdag 10 maj 2011

Varför provade jag inte detta tidigare?
ser ju såklart på datorn att det finns trådlösa nät i luften.
har provat "password" på dom flesta (ofc), men så fanns de en som inte heter typ
"telia_3t46B" eller "b2_private4749". så testade namnet som lösen.
VIPPS! happiest girl on the planet.
vilka jävla puckon dock -__- men jag klagar inte.
nu kan jag ju iaf snika internet tills jag har eget. tur att jag märkte det idag åxå.
hade tänkt köpa sån där USB grej annars:O

Såg på season of the witch förut, självklart var den ganska bra, Cage var ju med;)
men den var ganska rutten ändå. slutade dåligt. trodde inte den skulle handla
om deras resa bara. men den var okej. hyffsade effekter och strider;)

nu ska jag sitta och njuta lite av spotify , en lyx som jag inte har annars;)
tror dock jag bara har en timme kvar eller ngt. elvira och jag spelade ju i typ 7 timmar
när jag ver hos henne;) slänger upp bilder och lite info om mitt nyttiga liv sen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar