söndag 16 januari 2011

Var ute igår. inga bilder från krogen. bara dessa från hemma:



åt fyllemat deluxe. mamma hade gjort mackor åt mig:) sen åt jag även tacos .
somnade med datorn öppen bredvid mig och hårborsten låg under kudden.
ingen reda alls. kul hade jag iaf. träffade några som pratade engelska, varav en
tjej som var canadensare. dom jobbade på disney on ice, det var rätt coolt.
fast tjejen spelade peanut. haha. tappade min garderobslapp åxå, så jävla fail.
fick vänta till sist för att få min jacka. sen så ville engelskagänget ha med oss och
bada på deras hotell. men de blev de inge med de . tog femman hem å vräkte mat ist.
det där med att gå ner i vikt går bra;) Grattis till david som fyllde år:)
Och tack, Erik,Rickard,David, lite Lulu,lite Johanna Larsson (kul att ses!:)),
och killarna hemma hos Olof, minns inte vad alla heter men:(
Jonas, Andreas,Jonathan? det var iaf 5-6 stycken:)

Molly låg på min dator när vi kom hem från affären, sötgosmyskatt<3

Ikv blire film å flötmed mor å bror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar