onsdag 26 januari 2011

Onsdag!
Åker till Deje senare på eftermiddagen, typ 3-4.
Auktion med Kristin H och Kristin L. Solen lyser idag och det märks att kroppen
bara suger in så mycket ljus den kan. Stängde ut Lizzy och Molly på balkongen så dom kan sola.
Får INTE glömma ta in dom sen. Glömde Ozzy där en gång ju:( vad ledsen han måste varit:(
han fick skinka å korv som förlåt. haha, kollade ut på molly lite, som ser ut som en kines<3
fast nu tittar hon på mig. ser sur ut..

Mamma ska banta så hon har gjort en soppa, den luktar versta gott:O
Ska göra mig lite makaroner a la Emelieb's tomatsås sen.
Och köpa med semlor till Deje;) nomnom. när är det ens semeldagen?

haha jag har verkligen inget vettigt å skriva. värt inlägg.
Jag önskade Ashbury Heigts till knradio.se. Tror inte dom kommer spela men,
värt att prova;) min syster kom ju med:)
Nu spelar dom versta fina låten:( I'm sorry med Dilba.
Fast dom flesta har nog hört den med Evergrey. Om inte , lyssna för fan!

Nu ska jag fixa mitt snygga hår, CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar