torsdag 6 januari 2011


Herregud så lat !

halvligger i soffan, kl är 6, vilket betyder att det är godkänt att ta på sig mysbyxor !
behåller nog min sköna Vader tröja på ;) Rätt coolt att H&M var med i top model frut.
mhm mja. "jag ska läsa" har jag tänkt sen kl 3. men sen skulle jag ju handla, äta mat,
å sånt.. Så NU ska jag läsa. på riktigt. efter jag tagit på mig mysbyxor alltså ;)
ändrade bakgrunden på bloggen till prickigt. det var inte så snyggt med
kritstrecksrandigt som jag trodde. kändes inte lika mycket som "jag" :)

Rekommenderar denna bok, även om självaste författaren Scott,
har SÅ himla dålig humor. Det känns pinsamt att läsa ibland hur o-rolig han är.
Men själva innehållet är bra iaf :P


Och grattis till min Pappa som fyller år idag ! :) <3
(och även Marilyn Manson :) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar