måndag 24 januari 2011


Ska se på min 3:dje film idag snart, men kollar på skor så länge.
alla vet ju att Iron Fists skor är att dö för, de är ingen nyhet, men hittade ett par
jag velat ha länge på helgon för 400 inkl frakt. nyskick säger hon. Överväger det starkt.
Men skulle ju köpa dreads, och arvikabiljett.. och har köpt en klänning på tradera.
Help me:(


Det är dessa som finns på helgon. men dom ser inge snygga ut på nedersta bilden:o
ser lixom långa ut. är det bara en dålig vinkel? Och gillar nog den gröna färgen på den översta bilden mest. den är mer.. zombiegrön typ. (kom jag på en egen färgbenämning nu?)

Dessa vore åxå en dröm:
kanske ett par av dom mest "kända skorna", men ack så snygga.
Dom har ju så många i många fina färger åxå, men håller mig nog till mörka.
mina fötter skulle se så skrikiga ut:( Men fina är dom! :(
Vore kul att bara få sitta å prova massa snygga, se vad som egentligen ser bäst ut:)

Nu blire Book of secrets via skype med Rikke. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar